مقالات مقالات .

مقالات

اجاره دیزل ژنراتور


موتور دیزلی دستگاهی که برای ایجاد حرکت چرخشی به وسیله حریق یک نوعی سوخت مایع را تولید می کند و تبدیل حرکت چرخشی به برق ودستگاهی است که انرژی الکتریکی را به یک نوعی سوخت در مقایسه مث بنزین در دمای بالا سوزانده می شودو کارآمد است.
اجزای دیزل ژنراتور عبارتند از :منبع تغذیه, موتور دیزل,سیستم سوخت,رگلاتور ولتاژ,سیستم خنک کنندهد و خروجی, سیستم روغن کاری,صفحه کنترل ,شارژباطری,قالب مونتاژاصلی,مخزن سوخت,فیلتر سوخت,آلترناتور را شامل می شود.
انواع دیزل ژنراتور
این دستگاه در برندهای گوناگون در بازار عرضه می شود که می توانید خریداری کنیدولی با کیفیت ترین دیزل ژنراتور دیزل دوئیتز,ولوو, پرکینس,لوول,استامفورد در بازار موجود می باشد.
کاربرد دیزل ژنراتور
در دو حالت از دیزل ژنراتور استفاده می شود( حالت اضطراری,مکان های فاقد انژری برق)که در ادامه به بررسی بیشتر آن پرداخت می شود .
در مرکزهای که صنایع زیادی را دارند قطعا به برق دائمی را نیاز دارندو در صورت قطعی ممکن است به دستگاه ها آسیب وارد شود ماننذد بیمارستان ها,فرودگاه ها , برج ها مسکونی , مکان های عمومی از حالت اضطراری دیزژنراتور استفاده می شود.
در محیط های که به صورت مداوم انرژی برق ندارد از دیزل ژنراتور استفاده می شود از جمله این مکان ها می توان به خط انتقال گازو پروژه های عمرانی , صنایع کشتیرانی ,استخراج معدن ها اشاره کرد.
مزیت های استفاده از دیزل ژنراتورمصرف کمتری نسبت به موتور های بنزینی دارد.اقتصادی به صرف در قرن , استهلاک کمتر نسبت به موتور دیگر دارد,نسبت به موتورهای بنزینی عمر بیشتررا دارند.
اجاره دیزل ژنراتور و راهنمایی اجاره آن
برای اجاره دیزل ژنراتور حتم به شرکت های مورد اعتماد مراجعه کنید چون ممکن از پروژه را دچار مشکل کند.
مزیت های اجاره دیزل ژنراتور:هزینه کمتری در ابتدا خرید برای پروژه های کوتاه مدت بصرف است.
دسترسی در زمان سریع:در صورت شرایط های ضروری در زمان کوتاه از اجاره دیزل ژنراتور استفاده می شود.
بدون نیاز به تعمیر و یا تعویض و سختی نگه داری :اگر از اجاره دیزل ژنراتور استفاده کنید در صورت خرابی متخصص مربوطه برای تعمیر به شرکت ارائه می شود.
برای اندازه از انعطاف پذیری : برای یک کار به خصوص از یک ژنراتورمناسب و برای کار بعدی هم مورد استفاده قرار می گیرد.
مشخص های که در اجاره دیزل ژنراتور در نظر گرفته شود
توان:قبل از اجاره دیزل ژنراتور حتما به میزان توان آن توجه کنید.فاز:از تک یا سه فاز استفاده می کنید.مصرف سوخت:یکی از مهم ترین بخش ها برای اجاره دیزل ژنراتورمیزان سوختی است که به کار می رود.قابلیت حمل و اندازه:میزان اندازه در حمل وجابه جایی تاثیر گذار است. سیستم کنترل و مدیریت نیرو:قابلیت منتقل کردن برق خودکار در زمان قطع شدن برق را داشته باشد و بتواند با مدیریت صحیح برق رسانی را انجام دهد.سرو صدا:اگر در محل کار کردن شمانصب شود ممکن است صدای زیاد آن آزار دهنده باشد.
توان یا قدرت ژنراتور,مدت زمان ژنراتور ,مکان نصب,در قیمت اجاره تاثیرگذار است.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۸:۳۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)